Déšť a povodně

03.06.2013 02:58

Vážení klienti,

omlouváme se za poruchy spojené s vytrvalým deštěm. V některých lokalitách se projevili vady staveb a zatekla nám voda do zařízení umístěných uvnitř budov například stožárem společné TV antény. Uvnitř budovy není počítáno s takovouto situací a proto může dojít k poškození zařízení jako routry nebo zdroje a další související technologie. Závady jsme odstranili v nejkratším možném termínu. Aktuálně přetrvávají potíže v lokalitě Kyje kde došlo nejdříve k poškození routru zatečením vody. routr byl nahrazen. Dovolili jsme si výpadek využít na upgrade přívodní linky a navýšení její kapacity. Bohužel došlo poté opět k chybě a to v nastavení způsobené vodou poškozenou redukcí paměťové karty. Závada se i přes výměnu zopakovala a zjsitilo se, že byla poškozena i paměťová karta a data byla částečně ztracena. Za toto se omlouváme.

Kabelnet.cz