Volání o víkendu a hlášení poruch

20.09.2012 22:46

Vážení klienti,

pracovní doba na linkách kde jsme Vám k dispozici je Po-Pá 10-20 pro 602527853 a 12-21 hodin pro 737768298. O víkendu jsme k dispozici způsobem, že napíšete sms s problémem nebo prozvoníte tomu tak bylo doposud mnozí klienti si Však zvykly, že je to normální stav a volají automaticky. Bohužel došlo již i k tomu, že jsme dostali vynadáno, že nechceme řešit problémy o víkendu - návštěva u klienta okamžitě. Nebo, že nezvedáme telefony o víkendu. Tímto Vás informujeme, že o víkendu je možné zaslat SMS a na volání bude voláno případně zpět. Pokud Vám voláno zpět nebude zavolejte prosím v nejbližší pracovní den.

Poruchy prosím hlaste včas tedy v rozumném odskoku od vzniku poruchy tedy cca 6 - 12 hodin od vzniku v pracovní době výše uvedené. Začíná být pravidlem, že porucha vznikne v úterý odpoledne klient volá v Sobotu po obědě. V tuto dobu k Vám nejen nikdo nepřijede, ale připravili jste se minimálně o 5 dnů včetně Nedělě kdy mohla být porucha řešena. Nahlášení poruchy tedy mělo proběhnout v úterý od 17 hodin do 21 hodin nebo druhý den. Nevznikala by tak stresová situace, že technik k Vám přijede například, až ve čtvrtek, protože dříve termín není. Včasným nahlášením mohl technik přijet od téhož dne do Pátku eventuelně v Pondělí. Doba na odstranění poruchy se odvíjí dle skutečného nahlášení poruchy.

Děkuji za pochopení

Ludmila Filipová

Kabelnet.cz