Kolik STB a mobilních zařízení mohu mít k dispozici na jednou smlouvu?

Odpověď:

  • Standardní součástí smlouvy na Kuki TV je 1 Kuki TV Licence, která opravňuje konzumaci obsahu na 1 set-top boxu a 4 mobilních zařízeních a umožňuje vzdálené ovládání set-top boxu až na 10 mobilních zařízeních. V případě, že chcete do domácnosti další STB nebo chcete konzumovat obsah na více než 4 mobilních zařízeních, je třeba zakoupit další Kuki TV Licenci za měsíční poplatek 89 Kč vč. DPH. Maximální počet dokoupených Kuki TV Licencí – jsou 4.

Pro jaké mobilní platformy je dostupná aplikace Kuki?

Odpověď:

  • Aplikace Kuki je dostupná pro tablety a mobilní telefony využívající systém Android 4.2.x a vyšší a iOS 7 a vyšší. Aplikace je dostupná ve stažení v Google Play a v App Store.

Dá se Kuki STB ovládat přes tablet nebo telefon?

Odpověď:

  • Ano, Váš STB můžete ovládat díky aplikaci pro iOS a Android. Mobilní aplikace Kuki, obsahující rovněž funkcionalitu dálkového ovládání STB.

Je možné využít službu Kuki TV v notebooku nebo stolním počítači?

Odpověď:

  • Ne. Služba je dostupná pouze přes mobilní zařízení a STB. 

Jakým způsobem si mohu vybrat 15 nebo 30 volitelných kanálů? Musím to nahlásit při objednávce?

Odpověď:

  • Kanály si měníte a vybíráte sami pohodlně z domova. V současné době je možné si TV kanály zvolit či měnit prostřednictvím set-top boxu nebo pomocí portálu nastav.kuki.cz, kam se přihlásíte heslem, které máte uvedeno na smlouvě. Pozor, kanály lze měnit pouze 1x měsíčně.

Kolik stojí zapůjčení filmu ve videotéce a kdy to budu platit?

Odpověď:

  • Cena se pohybuje od 49 Kč do 53 Kč. Film si zapůjčíte na 24 hodin, video můžete shlédnout po tuto dobu neomezeně. Zapůjčení filmu vám bude vyfakturováno po skončení daného měsíce.

Jaké programy obsahuje balíček Navíc HBO?

Odpověď:

  • HBO HD, HBO2 HD, HBO Comedy HD

Dá se služba Kuki používat přes Scart?

Odpověď:

  • Ano, ale je zde nutné doplnění redukce JACK/AV, resp. AV/SCART, která není standardní součástí balení Kuki.

Mohu si nastavit titulky v STB?

Odpověď:

  • V sekci Nastav ve Vašem STB lze vybrat preferovanou jazykovou a titulkovou stopu. V případě, že je na jednotlivých kanálech dostupných více titulkových stop, lze u takového pořadu vybírat mezi dostupnými titulkovými a jazykovými stopami.

Dá se k STB připojit externí úložné zařízení?

Odpověď:

  • V tuto chvíli to možné není, tuto možnost připravujeme do budoucna.

Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit?

Odpověď:

  • Cena nového ovladače je uvedena v platném ceníku Kuki TV. Nový ovladač lze objednat na klientském centru.

Mám starší STB (pro DVB-T), co jsem měl ke staré TV, mohu ho použít místo Vašeho?

Odpověď:

  • Bohužel toto není možné. Pro Kuki TV lze použít pouze originální STB dodaný v balení Kuki.

Mohu si STB přenést a používat jinde než v síti KABELNET?

Odpověď:

  • Ne, Kuki přes set-top box můžete sledovat pouze v místě původní instalace. Kuki sice bude fungovat i jinde, ale sledováním v cizí síti riskujete blokaci služby. Toto však neplatí pro sledování na mobilech nebo tabletech.

Mám od Vás Kuki, mám zrušit televizní zásuvky v bytě nebo demontovat antény na domě?

Odpověď:

  • Určitě ne, Kuki je systém multimediální zábavy, který je bytostně závislý na dobrém internetovém připojení a určitě nenahrazuje klasické pozemní digitální vysílání. Může se totiž stát, že i při drobné poruše Vašeho domácího routeru budete do výměny bez televize.

Jaká je nejnižší nutná přenosová rychlost pro využití služby?

Odpověď:

  • Nejnižší požadovaná přenosová rychlost pro využití služby Kuki TV je v současné době 2 Mbps. Služba využívá tzv. adaptivní streaming, který se automaticky přizpůsobuje měnící se kvalitě internetového připojení (uváděný bitrate video profilů neobsahuje bitrate zvukové stopy a režie technického zajištění adaptivního streamingu). Tímto by se dala Kuki přirovnat třeba k oblíbené službě YouTube. Dostupné videoprofily ve službě Kuki jsou 616×462@600Kbps a 720×576@1,5 Mbps (SD kanály) a dále 1280x720p25@3 Mbps, 1920x1080p25@6 Mbps (pro HD kanály), resp. 1920x1080p25@10 Mbps (pro vybrané HD kanály).

Jaká je nejvyšší maximální přenosová rychlost při využití služby?

Odpověď:

  • Nejvyšší maximální přenosová rychlost pro využití služby je v současné době 15 Mbps. Minimální tarif internetu, který lze s touto službou objednat je 26 Mbit/s.

Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení?

Odpověď:

  • Velký, jestliže budete sledovat televizi v HD kvalitě (datový tok cca 13 Mbit/s) a budete mít tarif s rychlostí například 26 Mbit/s bude vám reálně zbývat na internet cca 11 až 14 Mbit/s. Pokud budete využívat televizi v jedné domácnosti na více zařízeních, bude se tento datový tok násobit.

Televize se mi seká, co mám dělat?

Odpověď:

  • Tato věc může souviset právě se současným sledováním televize a práci na internetu. Například stahování z internetu a sledování televize v HD rozlišení může zabrat celou rychlost vašeho připojení. To způsobí zpomalení stahování a zároveň sekání televize. Totéž může nastat, pokud sledujete televize přes STB a v dalších místnostech přes tablet nebo mobil. V prvním kroku doporučujeme odpojit Váš počítač a nechat zapojený jenom STB. Dále je nutné zvolit buď vyšší rychlost internetového připojení, nebo se „omezit“ na práci s jedním zařízením.Občas také dojde k zakolísání či drobnému trhnutí při přepínání videoprofilu, toto je vlastnost a technicky se jí nelze vyhnout.

Kuki mi vůbec nefunguje, co s tím?

Odpověď:

  • První pomoc, stejně jako u internetu, je vše restartovat. Nesmíte zapomenout také na domácí router, případně napájení antény. Pokud ani po restartu Kuki nefunguje, zavolejte na 737 768 298, jistě Vám pomůžeme.

Garantujete mi dostupnost služeb na mobilních zařízeních?

Odpověď:

  • V rámci naší smlouvy garantujeme funkčnost televize při dostatečné kapacitě internetu na STB. Televize v mobilních zařízeních není garantovaná a může se projevit drobná chybovost v aplikacích.

Poskytovatelem služby Kuki je společnost SMART Comp, a.s., Kubíčkova 1115/8, 602 00 Brno-Bystrc, IČ 25517767, DIČ CZ25517767